img
E-commerce
B2B revolúcia je tu. Si pripravený?
Svet B2B prechádza obdobím intenzívnej transformácie. Tradičné metódy B2B operácií - od predaja po interakciu so zákazníkom; od splnenia po doručenie objednávky - sa rýchlo menia. A zatiaľ čo svet B2B sa už pohyboval online, COVID-19 tento proces urýchlil, čo znamená, že transakcie B2B sú čoraz viac riadené dátami a menej závislé od tradičných individuálnych predajných aktivít.
B2B
ČO JE B2B E-COMMERCE?

B2B elektronický obchod medzi podnikmi popisuje transakcie objednávok medzi podnikmi prostredníctvom online predajného portálu. Všeobecne platí, že B2B elektronický obchod sa používa na zlepšenie výkonnosti predajného úsilia spoločnosti; lebo objednávky sú spracovávané digitálne, zvyšuje sa efektivita nákupu pre veľkoobchodníkov, výrobcov, distribútorov a ďalšie typy B2B predajcov. Rozvíjajúce sa technológie elektronického obchodu znižujú bariéru vstupu tradičných spoločností B2B na trh, aby odstránili sprostredkovateľa a predávali priamo spotrebiteľovi (B2B2C).

img
Paradigma
Zmena zákazníka B2B

Myslíte si, že poznáte svojho typického zákazníka B2B? Môže to byť čas na zamyslenie. Nové technológie môžu napomáhať digitalizácii sektoru B2B, ale to bolo tiež riadené rozvíjajúcou sa demografickou skupinou „priemerného“ kupujúceho B2B.


Rovnako ako v prípade B2C je dôležité mať na pamäti, že na konci každej transakcie B2B je skutočná osoba. Na ich nákupné rozhodnutia vplýva veľa rovnakých faktorov, ktoré poháňajú zákazníkov B2C, čo znamená, že tiež očakávajú rovnakú zákaznícku skúsenosť počas celej svojej nákupnej cesty.

img
44%
mileniálov preferuje vôbec žiadnu interakciu s obchodným zástupcom v prostredí nákupu B2B a predpokladá, že do roku 2025 sa 80% obchodných interakcií B2B medzi dodávateľmi a kupujúcimi uskutoční v digitálnych kanáloch.
Mileniáli
Zoznámte sa so svojimi novými zákazníkmi B2B

Mileniáli, tiež známi ako generácia Y, v súčasnosti robia 73% všetkých rozhodnutí o nákupe B2B. Vyrastajú s internetom a mobilnými telefónmi a sú digitálne natívne a viac technologicky zameraní. Skúsenosti zákazníkov B2C v ich osobnom živote výrazne ovplyvňujú to, čo očakávajú od transakcií B2B. Popremýšľajte, aké vlastnosti si pri zadávaní objednávky B2C ceníte - rýchlosť, pohodlie, flexibilné možnosti doručenia ... to sú to, čo hľadajú vaši zákazníci B2B pri zvažovaní obchodovania s vami.

img
B2B ZÁKAZNÍK
Teraz viete, že zákazníci B2B migrujú na online kanály, aby mohli robiť svoje nákupné rozhodnutia. Ako to môže mať vplyv na vaše podnikanie?
img
DIGITÁLNA INFRAŠTRuKTÚRA
Kľúčovou vlastnosťou, ktorú respondenti zdôraznili, bola potreba veľkých investícií do digitálnej infraštruktúry.
img
ZÁKAZNÍCKA SKÚSENOSŤ
Prieskum poukázal na jednoduchý, ale efektívny vyhľadávací nástroj na mieste, ktorý je nevyhnutný na to, aby umožnil zákazníkom vyhľadať a zobraziť ponúkané produkty.
img
PERSONALIZÁCIA
Prieskum zistil, že najpokročilejšie spoločnosti B2B využívajú najnovšie technológie na kombinovanie poznatkov z ľudskej aj strojovej sféry s cieľom identifikovať vzorce ľudského správania.
img
OMNI-KANÁL
Výskum zistil, že integrácia sa najúspešnejšie realizovala prostredníctvom B2B omni-channel obchodu: prístup k predaju kombinujúci tradičné online obchody, kamenné obchody, možnosti tabletov a smartfónov.
img
Synchronizácia logistiky
Nie je prekvapením, že veľa respondentov označilo rozhodujúcu úlohu logistike v medzinárodnom B2B elektronickom obchode. Nejde len o doručenie zásielky, ale aj o celkovú fulfillment stratégiu.
Kontakt
Máte otázky? Kontaktujte nás.
Náš zákaznícky servis vás bude kontaktovať v čo najkratšom čase.