img

03. 09. 2021

OPATRENIA COVID

  • Vážený zákazník,na pozadí globálneho prepuknutia vírusu Covid-19  sa DHL Express neustále prispôsobuje danej situácii tak, aby prispela k zmierňovaniu dopadov na vás a vašich zákazníkov.Týmto spôsobom by sme sa radi podelili s vami o niektoré z mnohých opatrení, ktorými zabezpečujeme bezpečnosť našich zákazníkov, vašich zákazníkov a našich zamestnancov počas šírenia vírusu COVID-19.

    Neustile pracujeme na mobilizácii nášho plánu pre kontinuitu obchodovania, monitorujeme a reagujeme na miestne podmienky. DHL Express spravuje doručovacie služby na celom svete, a aby sme vás udržiavali informovanými o našich službách v zasiahnutých krajinách, prosím, v prílohe si  prečítajte aktualizáciu o stave našej siete.

    Navyše sa môžete dozvedieť všetky informácie o aktuálnej situácii TU.

    BEZPEČNOSŤ NAŠICH ZÁKAZNÍKOV: Bezkontaktné doručovanie

    Aby sme vyšli v ústrety zákazníkom, ktorí si neželajú osobný kontakt pri podpisovaní zásielok cez skener alebo na dokumenty, od pondelka, 23.marca 2020 dočasne povolíme funkciu “ Upustenie od podpisovania” pre všetky B2C zásielky na našej platforme Doručovanie na vyžiadanie.  Príjemcovia , ktorých odosielatelia už zadali “ Upustenie od podpisovania” budú vybavení v rovnakom režime, ako doteraz.

    Vezmite prosím na vedomie dôležité pravidlá, ktoré platia vždy pri použití funkcie “ Upustenie od podpisovania “:

    ·        Zásielky naďalej musia byť podpisované v prípade, ak príjemca neautorizoval Upustenie od podpisovania na platforme Doručenie na vyžiadanie.

    ·        DHL si ukladá elektronické záznamy o autorizácii Upustenia od podpisovania vrátane mena, dátumu a času

    ·        Upustenie od podpisovania však neznamená, že DHL to “ nechá len tak “. Príjemca musí autorizovať upustenie od podpisovania použitím platformy Doručenie na vyžiadanie. Ak neobdržíme autorizáciu tejto funkcie, vždy budeme požadovať podpis.

    ·        V prípade, že si príjemca nevyberie pred doručením možnosť Upustenia od podpisovania, a aj napriek tomu nechce podpísať prevzatie osobne podpisom na skener, kuriéri mu dočasne ponúknu možnosť prevzatia zásielky pomocou bezkontaktnej alternatívy.

    ·        Krajiny, v ktorých funkcia Upustenie od podpisovania nie je možná z dôvodov prevádzkových, kultúrnych alebo bezpečnostných, nie sú zahrnuté v dočasnom nariadení*.

    Viac ako kedykoľvek predtým je dôležité mať správne mobilné a emailové kontakty na našich zákazníkov.  Bez mobilných a emailových kontaktov nevieme sprístupniť možnosť Doručenia na vyžiadanie pre našich zákazníkov. Navyše vždy je nutné preveriť, či je  medzinárodný zákazník schopný prijímať DHL zásielky v tejto situácii.

     

    ĎALŠIE ZMENY V DORUČOVANÍ NA VYŽIADANIE (ON DEMAND DELIVERY )

     

    Na základe požiadaviek jednotlivých krajín budeme upravovať možnosti doručovania. Napríklad, v tých krajinách, kde bol obmedzený maloobchodný predaj, naše partnerské prevádzky môžu byť dočasne zatvorené. Tieto zmeny budú uverejňované v možnostiach, ktoré poskytujeme našim zákazníkom až dovtedy, kým sa neznormalizuje každodenná situácia.

    BEZPEČNOSŤ NAŠICH ZAMESTNANCOV

    V súlade s našim princípom “Bezpečnosť na prvom mieste ” dodržiavame nariadenia našej pracovnej skupiny dezignovanej pre situáciu s COVID-19 v našej materskej spoločnosti Deutsche Post DHL Group. Zahrňuje to uistenie sa, že naše prevádzky v danej krajine fungujú v súlade s nariadeniami miestnych úradov, medzinárodných a aj lokálnych poradenských zdravotníckych organizácií na základe toho, ktorákoľvek z nich určila striktnejšie pravidlá.

    Naši kuriéri venujú maximálnu pozornosť hygiene a dezinfekcii ako seba samých tak aj vozidiel. Ruky a skenery sa dezinfikujú po každom vyzdvihnutí a aj doručení zásielok. Tam, kde to miestne úrady nariadili, kuriéri používajú aj rukavice a rúška.

    Na ochranu našich zamestnancov sme vydali súhrn niekoľkých jednoduchých opatrení vzťahujúcich sa na udržiavanie odstupu a hygienu ako aj HR procedúry v prípade karantény a PN. Pravidelne pre našich zamestnancov monitorujeme a aktualizujeme situáciu cez interné médiá a lokálne manažment tímy.

    DHL Express bude naďalej konštruktívne reagovať na potreby našich zákazníkov a zamestnancov a bude pokračovať v zavádzaní nových procedúr podľa vývoja situácie v súlade s nariadeniami lokálnych aj globálnych inštitúcií.

    Dočasné úpravy služieb pre DHL Express TDI služby v dôsledku pandémie COVID-19 od 20/03/2020 nájdete TU.

    Ďakujeme za vašu dôveru a spoluprácu.

    S úctou,

    DHL Express.

     

Newsletter
Odoberajte náš newsletter.
Budete informovaný o aktuálnych kampaniach a novinkách zo sveta logistiky.