24. 08. 2021
ODD – ON DEMAND DELIVERY ALEBO DORUČENIE PODĽA VAŠICH PREDSTÁV
Čakáte zásielku od DHL Express a potrebujete zmeniť dátum, miesto alebo spôsob doručenia? Máme pre vás riešenie.
Prostredníctvom webovej aplikácie ODD si môžete nastaviť rôzne možnosti doručenia zásielky. Všetko si viete nastaviť na jednom zariadení – stačí vám len počitač, tablet alebo smart telefón s operačným systémom Android i iOS. Nepotrebujete sťahovať žiadnu dodatočnú aplikáciu.
ODD nájdete na https://delivery.dhl.com/prg/on-demand-delivery.xhtml?ctrycode=SK. Pokiaľ preferujete mobilnú aplikáciu, môžete si ju stiahnúť z GooglePlay alebo AppStore – DHL Express Mobile – v ktorej viete naplno využívať benefity ODD.
Aké možnosti doručenia vám ODD ponúka?
- Zmeniť dátum doručenia – nastavte si deň doručenia, ktorý vám vyhovuje v nasledúcich 7 kalendárnych dní.
- Odložiť na bezpečnom mieste – vašu zásielku kuriér doručí do schránky, pred dvere alebo na vami určené doručovacie miesto.
- Doručiť susedovi, na recepciu alebo na vrátnicu – kuriér zásielku odovzdá inej vami určenej osobe na adrese doručenia alebo v blízkom okolí.
- Pobočka alebo DHL Locker – zásielku si vyzdvihnete bez potreby čakania na kuriéra, či už na našej pobočke, ServicePointe alebo prostredníctvom DHL Lockera.
- Alternatívna adresa – svoju zásielku si presmerujte na inú adresu vrámci Slovenska.
Chodia vám zásielky častejšie? Nastavte si svoje doručovacie preferencie.
To sú možnosti doručenia, ktoré uprednostňujete pri každej svojej zásielky. Akonáhle si nejakú preferenciu nastavíte, bude vybraná doručovacia možnosť použitá pri každej ďalšej zásielky, pokiaľ to situácia bude umožňovať (niektoré možnosti doručenia môže zakázať odosielateľ, niektoré nemusia byť u konkrétnych zásielok umožnené prepravnými podmienkami DHL Express – napr. Zásielky s colným doplatkom nemožno uložiť v DHL Locker alebo na Servispointe, skôr než budú uhradené).
Celkovo si môžete nastaviť až 3 preferencie pre doručenie zásielok. V prípade, že nebude prvá preferencia možná, automaticky použijeme druhú. Ak by nebola možná ani tá, budeme sa riadiť treťou nastavenou preferenciou. Nastavené preferencie automaticky uplatníme pri každej doručovanej zásielke, u ktorej bude uvedený váš telefón alebo e-mail.