
03. 09. 2021
DHL EXPRESS SI UDRŽALA MIERU REKLAMÁCIÍ V ROKU 2018 NA ROVNAKEJ ÚROVNI V POROVNANÍ S PREDCHÁDZAJÚCIM ROKOM.
Z celkového počtu zásielok za rok 2018 (1 285 578), bol podiel reklamácií 0,04% (491 reklamácií). Napriek mierne rastúcemu číslu sa spoločnosť snaží neustále skvalitňovať servis, ktorý poskytuje. Zároveň neustále investuje do školení zamestnancov spoločnosti tak, aby zákazníci boli v plnej miere spokojní so servisom, ktorý poskytujeme.
Celkový počet uznaných reklamácií bol 330, pričom najčastejším dôvodom boli reklamácie prepravného času alebo z dôvodu nesprávnej fakturácie, čo je z celkového počtu zásielok vynikajúce čislo.
Media Kontakt:
DHL Express Slovakia, spol. s r.o.
Martina Klimová
Phone: 0908 786 366
E-mail: martina.klimova@dhl.com
DHL je najväčším poskytovateľom služieb v oblasti logistiky na svete. Naša DHL rodina pozostávajúca z piatich divízií poskytuje bezkonkurenčné portfólio logistických služieb od vnútroštátneho a medzinárodného doručovania zásielok, riešenia elektronického obchodovania a riešenia medzinárodnej expresnej, cestnej, leteckej a námornej dopravy, až po riadenie priemyselného dodávateľského reťazca. S približne 350 000 zamestnancami vo viac ako 330 krajinách a oblastiach po celom svete, DHL spája ľudí a spoločnosti bezpečne a spoľahlivo, čo vedie k rastu globálného podnikania. Vďaka špecializovaným riešeniam pre rástúce trhy a priemyselné odvetvia, vrátane technológií, vedy, zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, získala pomenovanie vo svete ako logistická spoločnosť pre celý svet.
DHL je súčasťou skupiny Deutsche Post DHL. Tržby skupiny dosiahli v roku 2017 viac ako 60 miliárd eur.