img

24. 08. 2021

DHL EXPRESS INFORMUJE O MIERE REKLAMÁCIÍ ZAROK 2020

DHL Express ako popredný poskytovateľ expresných služieb uverejňuje mieru reklamácií za uplynulý rok 2020. 

Z celkového počtu zásielok za rok 2020 (1 536 074), bol podiel reklamácií 0,046 % (712 reklamácií). Napriek mierne rastúcemu číslu sa spoločnosť snaží neustále skvalitňovať servis, ktorý poskytuje. Zároveň neustále investuje do školení zamestnancov spoločnosti tak, aby zákazníci boli v plnej miere spokojní so servisom, ktorý poskytujeme.

Celkový počet uznaných reklamácií bol 457, pričom najčastejším dôvodom boli reklamácie prepravného času alebo z dôvodu nesprávnej fakturácie, čo je z celkového počtu zásielok vynikajúce čislo.

Newsletter
Odoberajte náš newsletter.
Budete informovaný o aktuálnych kampaniach a novinkách zo sveta logistiky.