
24. 08. 2021
DHL EXPRESS INFORMUJE O MIERE REKLAMÁCIÍ ZAROK 2020
DHL Express ako popredný poskytovateľ expresných služieb uverejňuje mieru reklamácií za uplynulý rok 2020.
Z celkového počtu zásielok za rok 2020 (1 536 074), bol podiel reklamácií 0,046 % (712 reklamácií). Napriek mierne rastúcemu číslu sa spoločnosť snaží neustále skvalitňovať servis, ktorý poskytuje. Zároveň neustále investuje do školení zamestnancov spoločnosti tak, aby zákazníci boli v plnej miere spokojní so servisom, ktorý poskytujeme.
Celkový počet uznaných reklamácií bol 457, pričom najčastejším dôvodom boli reklamácie prepravného času alebo z dôvodu nesprávnej fakturácie, čo je z celkového počtu zásielok vynikajúce čislo.
Newsletter
Odoberajte náš newsletter.
Budete informovaný o aktuálnych kampaniach a novinkách zo sveta logistiky.