img

27. 04. 2022

DHL a Formula 1® začínajú pretekársku sezónu 2022 s dôrazom na udržateľnosť

  • Kalendár sa otvoril Veľkou cenou Bahrajnu 20. marca
  • Zelená logistika DHL bude pokračovať v podpore cieľov udržateľnosti Formuly 1
  • DHL aj F1 s ambicióznymi klimatickými cieľmi do roku 2030
  • Partnerstvo DHL s inovatívnou módnou spoločnosťou BEEN London podporuje ekonomiku

Bonn, 23. marca 2022: DHL odštartuje v roku 2022 ďalší rekordný pretekársky kalendár a doručí na rok 2022 FIA Formula One World Championship™ do Bahrajnu na otvorenie sezóny 20. marca. Rekordný kalendár Formuly 1® na rok 2022 sa rozprestiera na 6 kontinentoch, vrátane mnohých dvojitých a trojitých hlavičiek a debutu Veľkej ceny Miami. Rok 2022 tiež znamená novú éru vo Formule 1 s úplne novými autami navrhnutými pre užšiu pretekársku akciu spolu so zvýšenou bezpečnosťou a udržateľnosťou. Nové autá budú tento rok poháňané palivom E10, zmesou 90 % fosílnych palív a 10 % etanolu, čím sa Formula 1 o krok priblíži k jej cieľu, ktorým je do roku 2025 100 % udržateľne poháňaný hybridný motor.

DHL bude aj tento rok poháňať enormné logistické úsilie Formuly 1, pričom na každé preteky prepraví až 1 400 ton vysoko hodnotného nákladu, vrátane pretekárskych áut, pneumatík, náhradných dielov, paliva, vysielacieho zariadenia a marketingového a pohostinského vybavenia. Spoločnosť DHL sa zameriava na to, aby pomohla Formule 1 dosiahnuť svoj cieľ nulovej uhlíkovej stopy do roku 2030, a vybavila celú svoju flotilu nákladných vozidiel určených pre F1 systémom GPS na monitorovanie spotreby paliva, výber najefektívnejších trás a zníženie emisií CO2. Medzi ďalšie opatrenia patrí používanie lietadiel Boeing 777 s nízkou spotrebou paliva od DHL, ktoré znižujú emisie uhlíka o 18 % v porovnaní s tradičnými lietadlami, a využitie multimodálnych dopravných riešení vrátane pozemnej a námornej nákladnej dopravy.

„Logistiku Formuly 1 riadime už takmer 40 rokov a s neustálym rastom popularity tohto športu – s pribúdajúcimi dátumami pretekov a miestami konania do kalendára sezóny – zostáva logistika obrovskou súčasťou toho, čo umožňuje zážitok z F1,“ hovorí Arjan Sissing, vedúci globálneho marketingu značky v Deutsche Post DHL Group. „Dnes sa zameriavame na to, aby sme Formule 1 pomohli znížiť jej uhlíkovú stopu a celkový dopad na životné prostredie. Ako líder v oblasti zelenej logistiky sme jedinečne kvalifikovaní na splnenie tohto sľubu a sme skutočne hrdí na to, že podporujeme F1, pretože naďalej stanovuje nové štandardy v automobilovej technológii a udržateľnosti. Nielenže vytvorili najefektívnejší hybridný systém, aký bol kedy skonštruovaný, ale teraz zintenzívňujú svoje úsilie o vývoj 100% udržateľného paliva z obnoviteľného biologického odpadu – paliva, ktoré by mohli používať osobné a nákladné autá po celom svete. “

V roku 2022 DHL opäť využije svoje vysoko viditeľné partnerstvo s Formulou 1 na podporu menších značiek a umelcov, ktorí kreatívne pracujú na udržateľných riešeniach. 9. marca, v predvečer predsezónneho testovania Formuly 1 Aramco v Bahrajne, DHL oznámila spoluprácu s BEEN London, ocenenou značkou, ktorá vyrába módne doplnky výhradne z recyklovaných materiálov. BEEN London, ktorú britský Vogue opísal ako jednu z najinovatívnejších módnych spoločností na svete, spolupracuje s DHL na vytvorení limitovanej edície kolekcie „DHL x BEEN London. The Circuit Collection“ udržateľných tovarových položiek vyrobených z recyklovaných bannerov DHL, ktoré skvele zdobia trate Formuly 1 po celom svete.
„Keďže F1 zameriava čoraz viac svojej inovatívnej sily na udržateľné dopravné technológie, potenciálny vplyv na globálne úsilie o udržateľnosť je obrovský. Chceme však upozorniť aj na „menšie“ pozitívne vplyvy, ktoré majú čerství myslitelia a podnikatelia, ako napríklad BEEN London,“ hovorí Sissing. „Ako súčasť nášho širšieho úsilia o udržateľnosť je táto spolupráca s BEEN London o presadzovaní rozmanitosti a o ľuďoch, ktorí robia rozdiel v sektore udržateľnosti, a poskytovaní platformy, aby mohli predviesť svoju prácu.“Každý kus BEEN London je vyrobený výlučne ručne v jednej z posledných zostávajúcich kožených dielní vo východnom Londýne, balený Londýnčanmi s poruchami učenia a má v priemere 10-krát menšiu uhlíkovú stopu ako ekvivalent na hlavnej ulici.

Zakladateľka BEEN Genia Mineeva, ktorá bola 9. marca prítomná pri oznámení partnerstva na fóre DHL Luxury and Fashion v Dubaji, hovorila o veľkom posolstve za jej malou spoločnosťou: „Každý člen nášho tímu BEEN London má v úmysle mať skutočný merateľný vplyv na módny priemysel preukázaním, že odpad sa môže stať krásnym. Vítame túto iniciatívu pochádzajúcu od spoločnosti DHL ako veľmi viditeľnú príležitosť urobiť presne to – ukázať svetu, čo sa dá robiť s recyklovaným odpadovým materiálom, pomocou starej značky na trati na vytvorenie krásnej kolekcie kolekcie, cestovnej súpravy za veľmi dobrú cenu. príčina.”

Cestovné súpravy sa budú predávať na webovej stránke BEEN London ako kolekcia v limitovanej edícii, pričom výťažok poputuje do Plastic Bank, sociálneho podniku, ktorý pomáha svetu zastaviť plasty v oceánoch a zároveň zlepšuje životy komunít zberateľov. Plastic Bank buduje etické recyklačné ekosystémy v pobrežných komunitách a opätovne spracováva materiály na opätovné zavedenie do globálneho výrobného dodávateľského reťazca. Zberatelia dostávajú za nazbieraný materiál bonusy, ktoré im pomáhajú zabezpečiť základné rodinné potreby, ako sú potraviny, palivo na varenie, školné a zdravotné poistenie. „Plastic Bank je dokonalým príjemcom našej kampane na zvyšovanie povedomia o recyklácii s BEEN London – skvelým príkladom sociálneho podnikania, ktoré využíva hodnotu odpadových plastov na zmiernenie rastúcej hrozby pre naše oceány,“ hovorí Sissing.

S cieľom urýchliť udržateľné podnikanie v priebehu nasledujúcich desiatich rokov zahŕňa plán udržateľnosti skupiny Deutsche Post DHL investíciu 7 miliárd EUR (do roku 2030) do čistých logistických operácií s cieľom znížiť emisie z 33 miliónov ton v roku 2020 na menej ako 29 miliónov ton. do roku 2030, a to aj napriek očakávanému ďalšiemu rastu globálnych logistických aktivít skupiny. Na dosiahnutie svojho cieľa skupina zvýši podiel udržateľných palív na linkovej preprave na > 30 %, zvýši zmes udržateľných leteckých palív (SAF) na > 30 %, ponúkne zelené alternatívy pre 100 % všetkých kľúčových produktov a riešení a dizajn. 100 % všetkých nových budov má byť uhlíkovo neutrálnych. Spoločnosť tiež plánuje do roku 2030 elektrifikovať 60 % vozidiel na dodávku na poslednú míľu a nasadiť na cesty viac ako 80 000 elektrických vozidiel.

Ako oficiálny logistický partner Formuly 1 od roku 2004 a najdlhší globálny partner Formuly 1 zamestnáva DHL tím 35 motoristických logistikov, ktorí sa venujú výlučne čo najefektívnejšiemu pohybu Formuly 1 po celom svete. „Je to skutočné partnerstvo postavené na rýchlosti, presnosti a – stále viac – na udržateľnosti,“ hovorí Sissing.

Newsletter
Odoberajte náš newsletter.
Budete informovaný o aktuálnych kampaniach a novinkách zo sveta logistiky.