img

11. 07. 2022

DHL sa spojila s Coldplay, aby bolo ich turné čo najudržateľnejšie.

  • DHL sa stáva oficiálnym logistickým partnerom svetového turné Music Of The Spheres od Coldplay.
  • Vďaka svojim rozsiahlym odborným znalostiam v oblasti trvalo udržateľnej logistiky a dopravných riešení bude DHL podporovať skupinu pri minimalizácii uhlíkovej stopy ich turné.

Bonn, 12. júla 2022: Každé globálne hudobné turné si vyžaduje intenzívnu prípravu a komplexnú logistiku. Coldplay však túto zložitosť ešte zvýšil tým, že si stanovil ambiciózny cieľ, aby bolo ich turné Music Of The Spheres Tour čo najudržateľnejšie a zámer bolo znížiť emisie CO2 o viac ako 50 %. DHL, priekopník v oblasti udržateľnej dopravy a logistiky, podporí kapelu na tejto ceste svojimi rozsiahlymi odbornými znalosťami. „Ako lídri v našich odvetviach je našou zodpovednosťou viesť zmeny, ale aj inšpirovať a uľahčovať udržateľné riešenia pre iné podniky a značky. Cítime sa poctení a hrdí na to, že Coldplay si vybral DHL, aby sa vydala na túto cestu zmeny,“ Monika Schaller, výkonná viceprezidentka korporátnej komunikácie, udržateľnosti a značky, Deutsche Post DHL Group.

Odbornosť a riešenia udržateľnosti spoločnosti DHL

Coldplay si vybral DHL ako svojho logistického partnera vďaka rozsiahlym odborným znalostiam spoločnosti v oblasti trvalo udržateľných logistických riešení. Ako popredný svetový poskytovateľ logistiky bude DHL podporovať úsilie Coldplay, najmä v oblasti udržateľnej dopravy, tým, že ponúkne mnohostranný prístup k znižovaniu emisií CO2. So službou GoGreen Plus sa zákazníkom DHL ponúka súbor riešení na minimalizáciu emisií súvisiacich s logistikou a iných environmentálnych vplyvov v rámci celého dodávateľského reťazca. Emisie z námornej a leteckej nákladnej dopravy sa znižujú používaním moderných biopalív. Pre pozemnú dopravu je DHL schopná využiť rozsiahlu flotilu elektrických vozidiel a nákladných áut poháňaných bio-LNG (skvapalnený zemný plyn vyrobený z organického odpadu). Zostávajúca časť dodávateľského reťazca je klimaticky neutrálna vďaka kompenzácii emisií počas celého životného cyklu – odčerpaním a kompenzáciou akýchkoľvek zvyškových emisií uhlíka. Spoločnosť DHL môže zabezpečiť, aby sa nižšie emisie CO2 jej služieb transparentne preniesli na jej zákazníkov.

Nový model pre udržateľné cestovanie.

Okrem inovácií v oblasti udržateľnej logistiky, pod vedením DHL, Coldplay predstavil množstvo ďalších iniciatív, aby ich turné bolo čo najmenej uhlíkové a environmentálne prospešné. Každá show je poháňaná kombináciou obnoviteľnej energie (ako je veterná a solárna energia) a certifikovanej obnoviteľnej bionafty. Kapela dokonca využíva energiu fanúšikov prostredníctvom najmodernejších kinetických podláh a elektrických bicyklov.
Kapela sa tiež zaviazala zasadiť strom za každú predanú vstupenku a spotrebovať podstatne viac CO2, než turné vyprodukuje, investíciami do rôznorodej škály iniciatív na kompenzáciu uhlíka.

Spoločnou nádejou DHL a Coldplay je, že Music Of The Spheres Tour poskytne lekcie a osvedčené postupy pre ostatných umelcov, aby mohli stavať na živom hudobnom priemysle a posúvať ho smerom k ultranízkouhlíkovej a udržateľnej budúcnosti.
V súlade so stratégiou trvalej udržateľnosti spoločnosti dosiahnuť nulové čisté emisie do roku 2050 („Misia 2050“) sa DHL zaviazala k udržateľným logistickým riešeniam, ktoré dekarbonizujú celý logistický sektor. V rámci strednodobého plánu udržateľnosti skupiny Deutsche Post DHL Group do roku 2030 sa skupina snaží dosiahnuť čiastkový cieľ, aby aspoň 30 percent spotreby paliva pokrývali trvalo udržateľné palivá. Na zníženie emisií CO2 v súlade s Parížskou klimatickou dohodou vynaloží skupina do roku 2030 7 miliárd eur na udržateľné palivá a čisté technológie.

Coldplay sa zaviazali, že ich turné bude čo najudržateľnejšie.
Spolumanažér Coldplay Phil Harvey povedal: „Keď sme oznámili toto turné, zaviazali sme sa znížiť primárne uhlíkové emisie o viac ako 50 % v porovnaní s posledným turné. To sa môže stať len s partnermi turné, ktorí zdieľajú túto víziu a sú ochotní investovať potrebné zdroje, aby sa to podarilo. Sme vďační spoločnosti DHL za jej pomoc pri minimalizácii emisií z nákladnej dopravy nášho turné prostredníctvom ich odborných znalostí a investícií do udržateľnej logistiky. “

Newsletter
Odoberajte náš newsletter.
Budete informovaný o aktuálnych kampaniach a novinkách zo sveta logistiky.